LA SOUVERFINAL!!!!

Hola souvenirs! ja estem a LA FINAL de l'enquesta per a escollir el tipus de lletra de Els Souvenirs d'Ulisses. D'aquests 6 tipus de lletres utilitzarem el més votat, teniu per a votar fins el dia set de setembre a les 00:00 hores, així que a votar el que més vos agrade abans de que s'acabe.

Per cert, estigau atents, al més de novembre farem un concertet amb els temes propis i alguna versioneta. Quan estiga clara la data vos informarem.

Vos deixe amb els finalistes.




FINS AVIAT SOUVENIR!!!!

12 comentaris:

Anònim ha dit...

algú estàs picant-se en les votacions de l'enquesta, i no sé massa bé qui serà... encara que el perfil està clar...un freaky prou freaky!:P
que jo no pare de votar i sempre que torne a entrar ja n'hi ha un altre en contra!!!

Anònim ha dit...

Qui seraaa, seraaaa...

Anònim ha dit...

Hey arnau!!! I tu qui eres??? Ns han presentat??? ajjaja
Soc Jen.

Anònim ha dit...

jajajaj, arnaueeeet, JAJJAJA
(RISA DE MALA)que jo tinc molts ordenadors al meu abaaaast...

Anònim ha dit...

Jo també tinc uns quants ordinadors en ma casa...i un "hacker" personal, AÇÒ ÉS LA GUERRA!!! FRIKI POWER!!! :-P

PD1: Ja veus tu per un p--- titulet...lo que fa l'avorriment...
PD2: Jen? No recorde a ningú amb eixe nom...

Anònim ha dit...

Hola sóc Emili tinc 26 anys i fa un dia que no bec.

Anònim ha dit...

De totes les enquestes,aquesta IS THE BEST!!!!!!!!!!!!! Hehehe ;-)Quina emoció!! Està en joc part de la imatge pública dels Souvenirs!! Comencen a sonar els tambors que precedeixen el resultat final...
Avanti amb el duel de lletres!!!

Anònim ha dit...

Hola Emili!!!!! Hola sóc Josep i he begut aigua fresqueta abans d'escriure el comentari.

PD:SOUVENIRS, EN LES REGLES DE L'ENQUESTA (QUE ESTAN ESCRITES I POSADES AL BLOC)DIU CLARAMNT QUE NO ES POT AMANYAR LA VOTACIÓ. AIXÍ QUE JA HO TENIU VE I QUE VOTE QUI NO HA VOTAT I EL QUE ICA BÓ. (D'altra banda, m'agrada que posseu comentaris, encara que siguen "xorra", es fa més entretingut el bloc.)


PD (TOP SECERT): FALTA POC MENYS D'UNA SETMANA (SI NO M'HAN/M'HE ENGANYAT) PER A SABER EL DIA I L'HORA EXACTA DEL CONCERT DE NOVEMBRE A SUECA.

Anònim ha dit...

Propongo crear una seleccion de "Las Grupis de "Els Souvenirs d'Ulisses".
Jajajjaja...
PD:No firmo autografos.
Jen.

Anònim ha dit...

Lo únic que puc dir al meu favor es que no soc l'únic que vota pel tipus de lletra 2...no com Núria que segur que és l'única que vota pel tipus 5. Clar, com és la cantant se creu que pot fer lo que li dona la gana...pos no!
De totes maneres, jure en la mà sobre l'últim album de U2 que no tornaré a amanyar les enquestes...que si no el Josin se mos enfadarà.
El vostre guia espiritual.

Anònim ha dit...

TON-GO!!!TON-GO!!!Sigau honrats,xèee!que després no eixirà res de bo!XD

Per cert, soc Mara i fa 23 anys que bec.

P.D.:Firme autògrafs a canvi de cubates de burret, en la proporció 1 (cubateta)x 1(firma), enga kestoy de rebajas!!!jajaj

Anònim ha dit...

Jo m'apunte a la promoció de Mara i propose un 2x1, Per cada 2 que firme Mara en doneu un cubata a mi.

SABIES QUE...?

POTS VORE TOTS ELS COMENTARIS CLICANT-LI AL TITOL DE CADA ENTRADA